Ofte Stilte Spørsmål (FAQ)

 

For å hjelpe deg å forstå våre produkter og tjenester bedre og legge til rette for en enkel og morsom brukeropplevelse så har vi satt sammen en liste over vanlige spørsmål og svar. Om din forespørsel eller spørsmål ikke er svart på i listen nedenfor, vennligst kontakt vår supportpersonale via vår 24/7 Livechat-boks (nederst til høyre på skjermen) for et kjapt svar eller besøk vår Kontaktside for alternative måter å komme i kontakt med oss på.

Q: Hvordan blir min digitale kode levert?

A: Etter at betalingen din er behandlet så vil den digitale koden bli sendt til e-postadressen du oppgav når du fyller ut skjemaet for din foretrukne betalingsmetode.

Q: Hvor lang tid tar det for meg å motta min digitale kode?

A: Du mottar din digitale kode innen noen få sekunder etter at vi har mottat betalingen.

Q: Jeg har ikke mottatt min digitale kode! Hva gikk galt?

A: Hvis betalingen ble behandlet kan det hende at en av to ting har skjedd med den digitale koden.

  1. Koden din kan ha blitt levert til 'Spam-mappen' i e-posten din. Hvis ja, merk det som "Ikke spam" for å sikre at fremtidige digitale koder blir mottatt riktig.
  2. E-postadressen du oppgav var feil. Hvis dette er tilfelle må du kontakte vår supportpersonale via 24/7 Livechat-boksen (nederst til høyre på skjermen) eller besøke vår Kontaktside for alternative måter å komme i kontakt med oss på.

Q: Er de digitale kodene dere selger lovlige?

A: Ja, alle våre digitale koder er 100% lovlige ettersom de er hentet fra autoriserte forhandlere.

Q: Hvorfor er deres digitale koder billigere enn på andre nettsteder?

A: Vi leverer noen av spillindustriens billigste digitale koder fordi vi kjøper dem i bulk fra lisensierte distributører. I tillegg til dette så er vi en nettbutikk som kun selger digitale koder så vi har eliminert alle fraktkostnader til våre kunder.

Q: Hvordan kan jeg stole på dere?

A: Vår nettbutikk er medlem av Webshop Trustmark Foundation - Verdens mest utbredte og pålitelige Trustmark for butikker som tilbyr produkter og tjenester via internett. I tillegg til å overholde lovene og reglene som fastsatt av Webshop Trustmark Foundation så legger vi til et dobbeltlag av beskyttelse ved å kryptere dine personlige opplysninger under betalingsprosessen via en sikker HTTPS-tilkobling.

Q: Hvilken konsoll/plattform er min digitale kode kompatibel med

A: Du kan finne informasjon om en digital koders kompatibilitet på den gjeldende kode sin nettside. Hvis du er usikker på kodespesifikasjoner, vennligst kontakt vårt supportpersonale via vår 24/7 Livechat-boks (nederst til høyre på skjermen) før du kjøper eller besøk vår Kontaktside for alternative måter å komme i kontakt med oss på.

Q: Hvordan kan jeg aktivere min digitale kode?

A: For en trinnvis veiledning om hvordan du aktiverer den digitale koden, se vår side Hvordan fungerer det.

Vær oppmerksom på at hver utgiver av digitale koder har sine egne prosedyrer for kodeinnløsning. Hvis du er usikker på hvordan du kan løse inn din digitale kode så kan du kontakte vår Support via 24/7 Livechat-boksen (nederst til høyre på skjermen) eller besøke vår Kontaktside for alternative måter å komme i kontakt med oss på.

Q: Koden min er ugyldig eller fungerer ikke, hva bør jeg gjøre?

A: For alle klager om ugyldig kode vennligst kontakt vår supportpersonale via 24/7 Livechat-boksen (nederst til høyre på skjermen) eller besøk vår Kontaktside for alternative måter å komme i kontakt med oss på.

Q: Mitt gavekort og / eller medlemskode er 'regionlåst', hvordan fikser jeg dette?

A: De fleste gavekort og medlemsskap er regionlåst og / eller valutaspesifikke, så vennligst sjekk produktbilde og beskrivelse nøye før du kjøper et kort. Om du kontakter vårt supportteam så vil du kunne avklare problemet og vi vil informere deg om mulige løsninger. Du kan kontakte dem via 24/7 Livechat-boksen (nederst til høyre på skjermen) eller besøke vår Kontaktside for andre måter å komme i kontakt med oss på.

Q: Kan jeg få min digitale kode levert til min hjemmeadresse?

A: Nei, dessverre kan du ikke få din digitale kode levert hjem. Vi selger kun digitale produkter som er tilgjengelige på nettet og leveres digitalt til din e-postadresse ved kjøp.

Q: Jeg prøver å utføre en bestilling, men jeg kommer meg ikke forbi betalingssiden, kan du hjelpe meg?

A: Dette skjer noen ganger når du velger kredittkortmodus for betaling. Mange banker utfører en sikkerhetskontroll når du foretar en betaling på nettet for å forhindre kredittkortbedrag som bedrageriske gebyr og / eller identitetstyveri. Dette utføres vanligvis for å beskytte ‘deg’, deres kunde og fører ofte til irriterende, men nødvendige hindringer for at du kan fullføre en betaling på nett. For å hjelpe deg å løse dette, må du kontakte banken din umiddelbart og bekrefte at det var du som prøvde å foreta betalingen og be dem om å godkjenne det.

Q: Jeg forhåndsbestilte et spill, men mottok ikke koden?

A: Levering av forhåndsbestilte spillkoder er underlagt tilgjengeligheten av spillet (sjekk spillets utgivelsesdato på produktsiden for forventet leveringstid). Det finnes imidlertid tilfeller når koden din kanskje allerede er tilgjengelig for deg, men du kan ikke aktivere den før det nevnte spillet er utgitt av utgiveren i markedet.

Hvis et spill allerede er utgitt, og du ikke har mottatt koden din eller ikke kan aktivere den, kan du kontakte vårt supportteam for hjelp via 24/7 Livechat-boksen (nederst til høyre på skjermen) eller besøk vår Kontaktside for alternative måter å komme i kontakt med oss på.

Q: Jeg kjøpte feil produkt ved et uhell. Kan jeg erstatte det eller få en refusjon?

A: I det uheldige tilfellet ved kjøp av feil produkt, vennligst kontakt vår supportteam for hjelp via 24/7 Livechat-boksen (nederst til høyre på skjermen) eller besøk vår Kontaktside for alternative måter å komme i kontakt med oss på.

For bekymringer og spørsmål som vi ikke har dekket av ovennevnte spørsmål, kan du gjerne kontakte vår Livechat supportteam som er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Besøk vår Kontaktside for en komplett liste over måter du kan kontakte oss på.